From Iceland with Love

Egy Izlandon élő magyar testvérpár blogja mindenről, ami Izland: Életmód, látványosságok, kultúra, emberek, gazdaság... és persze a sorsunk itt és Izland sorsa a világban.

Stykkishólmur Live

Időjárás - Reykjavík

Kapcsolat

t.lodovik(at)gmail(dot)com

Utolsó kommentek

  • Erzsébet Czebe Tóth: Gondolom csodálkoznának Izlandon, ha megkóstolnák az igazi napon érett paradicsomot. Elhiszem, hog... (2017.01.25. 21:36) Mit esznek Izlandon?
  • Ferenc Pósa: Sziasztok látom régi az utolsó bejedzés de hátha.44éves vagyok b,c,d,kategóriás jogsival az összes... (2016.04.30. 11:12) Kérdések és Válaszok I.
  • Julos: Üdv! Tudom, hogy régen nem volt mozgás az oldalon, de azért lenne egy kérdésem, remélem valaki vál... (2012.11.26. 18:39) Tanulj Izlandiul! - Otthon
  • Marci22: Sziasztok! Lenne pár kérdésem. Elsőre lehet hogy kicsit merésznek tűnik az ötlet,de jövő nyáron sz... (2012.08.07. 02:16) Kérdések és Válaszok I.
  • Talon Karrde: Helló, A blogotk egy kincsesbánya, gratulálok. Egy kérdésem lenne: vilaghelyzete.blogspot.ro/2012... (2012.07.28. 05:19) Ez van
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Erzsébet Czebe Tóth: Gondolom csodálkoznának Izlandon, ha megkóstolnák az igazi napon érett paradicsomot. Elhiszem, hog... (2017.01.25. 21:36) Mit esznek Izlandon?
  • Ferenc Pósa: Sziasztok látom régi az utolsó bejedzés de hátha.44éves vagyok b,c,d,kategóriás jogsival az összes... (2016.04.30. 11:12) Kérdések és Válaszok I.
  • Julos: Üdv! Tudom, hogy régen nem volt mozgás az oldalon, de azért lenne egy kérdésem, remélem valaki vál... (2012.11.26. 18:39) Tanulj Izlandiul! - Otthon
  • Talon Karrde: Helló, A blogotk egy kincsesbánya, gratulálok. Egy kérdésem lenne: vilaghelyzete.blogspot.ro/2012... (2012.07.28. 05:19) Ez van

RSS + Stat



website counter

Locations of visitors to this page



101 Reykjavík - Film

2007.09.24. 14:13 Lodovik Trema

Izlandra érkezésem elött beszéltem már itt élö magyarokkal, és amikor a fiatalok életstílusáról, a város hangulatáról kérdeztem, ezt a filmet ajánlották a figyelmembe. Az azóta eltelt  idö távlatából egészen biztos vagyok benne, hogy igazuk volt. Ettöl függetlenül, mint film, alig állja meg a helyét.  Sok idö után mostanában újra megnéztem. [Csak azt] élveztem, hogy ráismertem szinte az összes helyszínre, és a föszereplö otthona is egy saroknyira van tölem. Akit érdekel az izlandi fiatalok élete és stílusa, az szedje le bátran, nem fog csalódni. Ha láttátok, a véleményeket kommentezzétek bátran.

Torrent fájl ITT. - 700 MB AVI Eredeti nyelven + Angol felirat a torrentben

UPDATE: Magyar feliratért IDE katt. [by: bodzasfanta]

14 komment

Címkék: film szokások 101 reykjavík hallgrímskirkja laugavegur izlandi nyelv

A bejegyzés trackback címe:

https://izlandvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr82175211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény Éjszakai Dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.09.25. 14:16:36

Én láttam a filmet, nekem spec. nagyon tetszett. Egy kis Almodovar a hideg északon :)

Jenei Gábor 2007.09.26. 09:47:00

nekem is tetszett volna, ha korábban nem látom a sódóma reykjavík (remote control) c. filmet, amelyhez viszonyítva gyenge. Igaz, hogy utóbbi '92-es, de sokkal hitelesebben jelennek meg benne arcok. Mintha csak az utcáról összetoboroztak volna pár huszonévest, és egy közepes, de vicces forgatókönyv mentén megkérték volna őket, hogy adják szépen magukat. A 101 nekem kicsit Moszkva teres szigorúan csak a hangulatát tekintve (ez viszont dícséret a hazai filmekre nézve)

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2007.09.26. 13:12:36

A postba nem írtam, de nekem is a Moszkva tér jutott róla eszembe.:] A Remote controlnak meg utánakérdezek. Ha tényleg jó film, néhányaknak ott kell, hogy legyen a polcán.

bodzasfanta 2007.09.26. 18:17:38

Az a felirat nem biztos, hogy jó. Az angol részek hiányoznak belőle. De itt van egy másik ami tuti jó(csak itt meg az oldal szokot sz*rkodni)
feliratok.dyn.hu/index.php?keres=reykjavik

flyingbride 2007.10.04. 17:20:51

nekem se tetszett, talán azért, mert szidták benne izlandot :)

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2007.10.04. 18:11:42

Maguk az izlandiak is sokat szidják Izlandot. Lakosságarányosan sokkal többen haltak meg temrészeti katasztrofák miatt, mint magyarországon a háborúkban. Az idöjárás meg tényleg kegyetlen tud lenni. Már nem egy izlanditól hallottam, hogy "Izland egy kurva". :)

Zsombor 2007.10.05. 21:20:21

Hat igen annyi ciklon van ott!Nem beszelve az allando szelrol.Meg meteorologus hallgatokent tanulmanyoztam az ottani idojarast!Az ido arrafele orankent valtozik.Na nem mintha itt kozep angliaban olyan nyugis lenne az ido:)Jo lenne egy hosszu iras az Izlandi szorakozo helyekrol.Mert hat ha megyek bulizni is szeretnek:)Udv Zsombi

Vikke 2007.11.20. 13:04:15

Helló Gábor!
Nekem is egyik kedvenc filmem a Sódoma Reykjavik! Egyszerűen könnyed és zseniális!! Sajnos csak izlandiul van meg, mégcsak angol felirat sincs hozzá. Nincs meg véletlenül valakinek szinkronizálva vagy akár angol felirattal??
Régebben ment az HBO-n, ott szerettem bele... Írjatok kérlek: hafnarfjordur@citromail.hu

Jenei Gábor 2007.11.21. 11:10:14

Vikke!
angol felirat nekem van, mailben küldöm. Én is az HBO-n láttam először, fel is vettük, de öcsém beletörölt véletlen. Jó volt a szinkron pedig...
A feliratot elképzelhető h időzíteni kell.
Gumicukor!

zoltán 2007.11.30. 00:29:18

Mint FILM, az egyik kedvencem... Hiába no, más az ízlésünk (nekem meg sigurrós nem igazán jön be :)

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu 2008.04.08. 09:51:27

Nagyon jó film, sikerült megszereznem egy bevásárlóközpontban kb 700 Forintért. Csak ajánlani tudom ezt az önironikus filmet mindenkinek.

ZJ 2010.06.13. 00:13:36

Ma láttam, igen gyenge film, szerintem, ami ugyanakkor nagyon fontos problémáról szól, van ez a globális "élettelenség" ami speciel nem izlandi találmány, de ott is virul szépen, és az hasznos, ha készül erről film, de nem így kellene megcsinálni, mert ennek se íze, se bűze... unalmas... Azt sem értem, miért unják szét magukat az izlandi meg nem izlandi fiatalok, miért nem élvezik a természetet, a sportot, a művészetet, a szexet, az életet??? (ez most egy költői kérdés volt)
süti beállítások módosítása